Els pares van a l’escola

No només els més petits han començat el curs escolar. A partir d'avui també ho fan els pares.  I és que aquest dimarts s'engega a Lloret de Mar un servei gratuït per a les famílies. És l'anomenada Escola de Mares i Pares. Organitza reunions cada 15 dies perquè els progenitors rebin consells, orientació, resolguin dubtes […]

No només els més petits han començat el curs escolar. A partir d'avui també ho fan els pares.

 

I és que aquest dimarts s'engega a Lloret de Mar un servei gratuït per a les famílies. És l'anomenada Escola de Mares i Pares. Organitza reunions cada 15 dies perquè els progenitors rebin consells, orientació, resolguin dubtes i comparteixin experiències. Els uneix un mateix objectiu: millorar la relació amb els fills.

 

En les trobades, els pares compten amb experts en mediació familiar, com Isabel Bujalance, que explica que la finalitat de l'escola és donar un cop de mà a les famílies. “Allò més important és l’actitud que tenim quan passen les coses, fer veure als fills que s’equivoquen, dir-los que no passa res però sempre amb un enfocament positiu”, exposa.

 

L'Escola de Mares i Pares funciona des del 2005. Cada any reuneix un centenar de famílies, que estan “motivades” per entendre una mica millor els seus fills. “No tenen necessàriament una mala relació, però volen donar-hi més qualitat”.

 

L'Escola de Mares i Pares, que compta amb 5 grups de treball, en horaris i dies diferents, obre les portes aquest vespre. Ho fa amb una xerrada inaugural, centrada en ajudar els petits a fer els deures. El ponent és el mestre i tècnic d'educació Josep Reixach. El trobaran a partir de les 20 hores, al centre cívic del Rieral (carrer Joan Fuster, 12).

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.