Compta amb un total de 6 persones, que s'encarreguen, diàriament, de les tasques de socorrisme i salvament.
A partir de l'1 de juny, el desplegament continua a la platja de Fenals, on s'hi destinen 3 persones més. I el juliol i l'agost, 5 socorristes s'encarreguen de vigilar Cala Canyelles, Sa Boadella i Santa Cristina.
L'horari serà de 8 hores, des de les 10 del matí fins a les 6 de la tarda. El personal es dedica, bàsicament, a atendre les urgències que puguin tenir els banyistes. Els més freqüents són les picades de medusa, talls fets a les roques o contusions lleus.
Els 14 socorristes que tindrà l'empresa a Lloret compartiran tasques i responsabilitats amb els vigilants de platja, que depenen de la policia local, i que s'encarreguen de vetllar per la seguretat a la sorra.
També, els dos cossos de seguretat i emergències decideixen plegats el color de la bandera que cada dia indica quin és l'estat de la mar.
La temporada s'allarga tot l'estiu i acaba, depenent de la platja o la cala, entre l'1 de setembre i el 15 d'octubre.