Els visitants a Santa Clotilde superen les 17.000 persones

Els jardins de Santa Clotilde han rebut més visites en el que portem d'any que si sumem les estades dels tres anys anteriors, és a dir, del 2003 al 2005. Les xifres així ho evidencien. Si en aquest 2006, fins al mes de setembre, més de 17.000 persones han visitat el recinte, el 2003 van […]

Els jardins de Santa Clotilde han rebut més visites en el que portem d'any que si sumem les estades dels tres anys anteriors, és a dir, del 2003 al 2005. Les xifres així ho evidencien. Si en aquest 2006, fins al mes de setembre, més de 17.000 persones han visitat el recinte, el 2003 van ser poc més de 2.000, el 2004 no es van arribar als 4.000 visitants i el 2005 es van fregar les 6.000 estades.

 

Els jardins han rebut, doncs, un increment notable de turistes de tot tipus de nacionalitats. L'augment de visites es deu, segons fonts municipals, a motius diversos. Però, sobretot, són la restauració dels jardins i que aquest mes de juny l'accés ha estat gratuït. Per l'ajuntament, Santa Clotilde és ara l'actiu patrimonial més important de Lloret.

 

Les visites en funció de les nacionalitats també ho demostren. En el que portem d'any, hi han passat uns 9.000 catalans, uns 3.000 espanyols, uns 2.000 francesos, uns 700 anglesos, uns 500 italians i uns 300 turistes russos, entre altres. En tots els casos, les estades realitzades per visitants a Santa Clotilde s'han disparat aquest 2006 comparades amb els anys anteriors. Per la regidora de turisme, Anna Maria Gallart, els jardins es poden “potenciar encara més” de cara al turisme de la Imserso i a grups organitzats.

 

La regidora recorda que els jardins ja estan rebent les visites dels escolars de Lloret, que realitzen uns recorreguts especials, adaptats a les seves necessitats i edats. Això ja contribueix a difondre el patrimoni local. Tot plegat ens condueix a unes altres dades, que també hem sabut avui. Són els beneficis que generen totes aquestes visites. En el que portem d'any 2006, Santa Clotilde ha creat uns ingressos que superen els 26.000 euros. Ben lluny queden dels 6.000 euros de l'any 2003.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.