El PSC de Lloret rebutja la construcció d'un pàrquing subterrani en el passeig Verdaguer i assegura que no és un projecte de consens. Assenyala que la iniciativa, tal i com està projectada, és de CiU i del PP, però que la resta de grups municipals hi està en contra.
Tot i que el principal grup de l'oposició no està d'acord amb aquest projecte, hem de recordar que, anys enrere, va impulsar la remodelació de la façana marítima, que incloïa, precisament, un aparcament subterrani.
El portaveu socialista Gori Elorza argumenta que el pàrquing sol no solucionarà els problemes de trànsit que hi ha fins a primera línia de mar. El PSC creu que cal donar sortida a d'altres problemes, com una millora de la circulació o crear aparcaments dissuasoris a fora del centre. Considera, segons Elorza, que CiU tira endavant el projecte per “interessos electoralistes o per amiguisme”.
Com hem dit, la resta de grups de l'oposició també rebutgen el pàrquing. En el cas d'ERC de Lloret, demà duu a terme una recollida de firmes en el passeig Verdaguer, a partir del migdia. Segons el seu portaveu, Eduard Coloma, han triat l’11 de setembre ja que és una diada reivindicativa i molts lloretencs sortiran a passejar.
El grup republicà considera el futur pàrquing subterrani no solucionarà els problemes de circulació ni d'aparcar i destaca que, en pocs anys, es crearan més de 5.000 places en el centre de Lloret. Recordem que el projecte es troba força avançat, a nivell de tràmits. Només falta el permís de la Direcció General de Costes, a Madrid, perquè es pugui començar a executar.
