El president d'ERC, Joan Puigcercós, demana que serveis com l'energia i la telefonia es descentralitzin de Barcelona. Ho va dir ahir al matí, a Lloret de Mar, en una reunió amb empresaris turístics per parlar sobre els efectes del temporal de neu. “Cal que els responsables coneguin el territori”, assenyala Puigcercós, que afegeix que “la despersonalització” en el tracte per part d’aquests serveis públics “ha generat incertesa”.
Joan Puigcercós ha destacat la importància del sector hoteler i turístic, el qual “malgrat les dificultats ha demostrat que té capacitat de treball i sacrifici”.
D'altra banda, el president republicà ha afirmat que les destinacions afrontaran amb tranquil·litat la Setmana Santa i ha afegit que el Parlament de Catalunya està obligat a prioritzar el turisme i garantir la seva funcionalitat.
Joan Puigcercós es va reunir ahir amb una trentena de persones a Lloret. A banda d'empresaris, hi van assistir membres de la secció local d'ERC. Entre ells, l'actual regidor, Eduard Coloma, i el cap de llista, Jordi Orobitg.
