Els veïns del casc antic celebren la Festa Major de Santa Cristina d'una manera especial. Han decidit organitzar un concurs per a decorar els balcons.
De fet, és una iniciativa que ja s'ha estat fent al centre de Lloret, però de forma particular, cadascú pel seu compte. L'associació de veïns, conscient d'aquestes ganes de participació, ha creat per primera vegada una competició i fa una crida perquè la gent s'hi apunti.
Una membre, Marina García, explica que es demana als veïns originalitat, amb la Festa Major com a fons d'inspiració, per a crear uns balcons d'allò més bonics.
La decoració ha d'estar feta el 23 de juliol i ha de durar fins el dia 26. La idea és que, en el moment àlgid de Santa Cristina, el centre de Lloret estigui ple de color i alegria.
Els interessats en participar el concurs -que premiarà als 3 primers classificats- s'han de posar en contacte amb l'Associació de Veïns del Casc Antic. El termini acaba el 17 de juliol.