Es demana col·laboració als veïns en la postulació anual que organitza l'Associació Catalunya Contra el Càncer a Lloret. Està convocada per aquest diumenge, primer de juliol.
De moment, de voluntaris n'hi ha uns quants. En concret, 140, que passaran la jornada recorrent els carrers de la vila, i demanant donacions als vianants. També muntaran diverses taules, que estan obertes tot el dia en el centre, i només al matí en barris i poblacions veïnes.
L'objectiu, ja se'l poden imaginar, és recollir el màxim nombre de diners. La causa bé s'ho val. Es destinaran, com cada any, als malalts de càncer i als seus familiars. Cada any, la població de Lloret col·labora en la postulació a favor dels malalts de càncer i s'obtenen xifres generoses.
Enguany l'objectiu és superar la xifra anterior de 6.400 euros. L'organització està segura que els veïns respondran i col·laboraran, ja que Lloret és, des de sempre, un poble solidari. Ho evidencien les moltes ONGs que hi ha en actiu.
Recordin que els voluntaris estaran diumenge passejant pels carrers. Mentre que les taules estaran obertes tot el dia en el carrer Sant Pere i a la plaça de l'Església. I al matí en indrets com el barri de Fenals, la plaça Lluís Companys, el barri del Molí, la benzinera Codina i els supermercats Cabrapo de Blanes i de Tossa.