El club Hoquei Lloret renova, de dalt a baix, la plantilla del seu primer equip per a la propera temporada. Ho ha confirmat el president de l'entitat esportiva, després dels resultats històrics assolits enguany. El Lloret d'hoquei patins s'ha estrenat en la lliga europea i acaba de finalitzar 5è en la primera divisió estatal, en l'OK Lliga.
Joan Lluís Perarnau, president del club, reconeix que “trobar tants jugadors compromesos i identificats amb el club és complicat” i assegura que “estem molt contents amb l’equip d’enguany”.
El president assegura que tot i els rumors qui es queda amb el Lloret, com a mínim una temporada més, és el porter Ferran Serra. Evidentment també s'ha renovat l'entrenador Ivan Tibau.
Tant ell com els jugadors han creat una bona defensa, que els ha portat a encaixar només 88 gols en aquesta temporada. Aquesta xifra converteix el club en un dels “menys golejats” de Catalunya, cosa que feia tres anys no passava.
Joan Lluís Perarnau espera que els bons resultats d'enguany es mantinguin en la propera temporada, i és que les coses "es compliquen". Es recuperen els 3 descensos i per tant el Lloret haurà de quedar entre els 11 primers per a no baixar de categoria. D'altra banda, s'espera tornar als play-off que donen més opcions a guanyar el títol de lliga.
En qualsevol cas, això se sabrà d'aquí a uns dies. Abans, aquest cap de setmana, el Lloret d'hoquei patins celebra amb un sopar la cloenda a una temporada històrica.
