Unes 800 persones han pujat a l'ermita de les Alegries aquest diumenge per celebrar la Festa de les Flors. En aquesta cinquena edició, el Veïnat de les Alegries ha guarnit el paratge amb l'ajuda de veïns i entitats. El resultat ha estat un autèntic esclat de flors, ben primaveral. Aquest cop 14 persones han participat al concurs de muntatges de plantes i 29, en la categoria floral.
Els premis en la primera categoria han estat per Mar Pahissa, Maria Rosa Encesa, Montse Gallart, Paco Hierbas i Maria Pont. I en la segona, que incloïa rams i muntatges fets amb materials reciclats o flors seques, es van endur els cinc primers premis Antònia Soler, Montse Güell, Maria Rosa Soler, Dolors Clupés i Manel Boades.
Una membre del veïnat, Montse Xirgu, explica que enguany hi ha hagut menys participació en plantes perquè la pluja abundant les ha malmès força.
Per a la decoració el veïnat ha comptat amb la col·laboració dels alumnes del batxillerat artístic de l'institut Coll i Rodés i del Casal del Jubilat, entre altres.
