Males notícies per a Eva Arias, que no va poder fer la mínima per anar al Mundial. Una caiguda en l'última ria del campionat d'atletisme de Finlàndia la va deixar sense possibilitats.
L'atleta de Lloret, que encarava el tram final de la prova amb opcions de guanyar, va quedar fora del podi. Va creuar la meta en quarta posició, amb un temps de 10 minuts, 18 segons i 57 centèsimes. Eva Arias va acusar la falta de ritme i el poc temps de descans que va tenir. En canvi, sí que es va classificar per al Mundial Àngel Mullera, un altre atleta lloretenc.
Més coses. Bons resultats pel Club de Natació Lloret. Va ser en el campionat d'Espanya Infantil, celebrat a principis d'agost a Valladolid. Entre els èxits assolits, destaca l'or de Marc Álvarez, la medalla de plata per a Guillem Pujol i el diploma de Marc Calveras.
Un darrer apunt esportiu per parlar del Club de Futbol Lloret. Els homes d'Edu Urdiales van obtenir una victòria per 3-0 davant l'Hostoles i van empatar a 1 davant el Juvenil "A" del Girona en els dos partits d'aquest cap de setmana.
