Aforament ple de públic en els tres concerts que han format part del cicle ‘Nits de piano al Teatre‘, el qual es va tancar el passat divendres. Les propostes han destacat pel nivell musical dels intèrprets: amb Elena Lasco, Rafael Vargas de Prado i el jove Xavier Ricarte.
Aquest últim, de només 22 anys, va actuar el 23 de maig, en un recital on hi van assistir escoles de música de Lloret i alumnes que aprenen a tocar el piano.

La iniciativa l’han programat amb èxit els Amics de la Música. Una de les integrants, Silvia Castillo, assenyala que han portat músics de nivell “excepcional” fins a Lloret.

Els seus recitals han permès gaudir de música clàssica, jazz, peces contemporànies i fins i tot creacions pròpies. El públic ha sentit música en directe de Brahms, Rachmaninov, Chopin, Liszt, Schubert, John Coltrane, Bill Evans, Charlie Parker o Keith Jarret.
Contents de l’acollida d’enguany, els Amics de la Música ja preparen recitals pel Dia de la Música, per Nadal i de cara a l’edició del 2022.