Coeducar sense tòpics sobre sexisme i des de la igualtat en els espais de lleure. Amb aquest objectiu, s’ha programat un taller de formació gratuïta aquest dissabte, a partir de les 16 hores, al Puntet.
Totes les places s’han omplert amb rapidesa i hi ha llista d’espera. El regidor de Joventut, Cristian Fernández, assenyala que la sessió pretén donar eines a l’hora de tractar els nens i fer servir un llenguatge no sexista. Va adreçat a monitors de casal d’estiu i altres serveis similars.
Una de les finalitats concretes del taller és tirar per terra tòpics o prejudicis que poden marcar els més petits. Com per exemple que “els nens han de jugar a futbol i les nenes han de fer ballet“, o actituds tipus “jo sóc millor que tu“.
Aquest és el primer cop que es duu a terme un taller pedagògic d’aquest tipus. Donat l’èxit que ha tingut –amb l’aforament tot ple-, el Puntet no es descarta repetir-ho més endavant.