Les fotografies, cartells i aparadors que es van presentar al concurs de Festa Major conformen una exposició, que demà obre portes a l'Antic Sindicat. De fet, totes les propostes ja es van mostrar el dia de Santa Cristina, al paratge del mateix nom, però llavors no se sabia qui havia guanyat la competició.
Per aquest motiu, l'entitat organitzadora del concurs, l'Associació d'Exobreres, ha decidit reunir de nou les peces i exposar-les al públic. Hi ha 15 fotos de la Festa Major, 21 cartells i 21 imatges dels aparadors.
L'associació que reuneix les noies que han fet d'obreres per Santa Cristina va decidir organitzar un concurs per implicar més els lloretencs en la festa major. Va ser l'any passat. El repte va tenir bona acollida i enguany va anar a més. Es van crear fins a 3 categories, entre fotografies, cartells i aparadors de botigues. I a més es van incrementar els premis.
Una novetat del concurs d'enguany és l'exposició que es va fer amb totes les obres presentades el 24 de juliol al paratge de Santa Cristina. Una mostra que a partir de demà ocupa el primer pis de l'Antic Sindicat. Hi serà fins el 17 de setembre. L’horari de visites és matí i tarda. Dilluns és tancat.
