Una exposició de pintures basades en el càncer de mama. Aquesta és la proposta que fan una vintena d'artistes de Lloret i Blanes, que inauguren avui la mostra a l'Espai Marina, als baixos de l'Ajuntament. És la seva manera de col·laborar amb el novè Congrés Català de Sinologia i Patologia Mamària, que es durà a terme a Lloret a principis de juny.
El president del col·lectiu de pintors de Lloret, Jaume Soliguer, explica que no es podien negar a col·laborar amb la iniciativa: “Tots tenim algun familiar, alguna coneguda, alguna amiga que pateix el càncer de mama. Per això quan ens van demanar els pintors ens vam posar d’acord de seguida en col·laborar i organitzar un acte com aquest. Totes les exposicions porten feina, però aquesta s’ha fet amb molt de sentiment, per això el títol li escau tan bé”. Precisament, la mostra, que compta amb el suport dels ajuntaments de Lloret i Blanes, s'anomena Sentiments.
Els diners que es recullin amb la venda dels 17 quadres es destinaran a parts iguals a l'Associació Espanyola Contra el Càncer i a l'entitat gironina Oncolliga. Soliguer fa una crida a la població perquè s'acosti a visitar-la i, si pot, col·labori. La inauguració de la mostra serà avui a un quart de nou del vespre. L'entrada és oberta a tothom, a l'Espai Marina. La mostra es pot visitar fins al 10 de juny.
