Família i educació

Ser pare o mare no és fàcil. De fet, no hi ha cap llibre o manual que expliqui els secrets per a ser un bon progenitor. Per tal de tenir pautes o trobar una solució a problemes comuns, avui es duu a terme una xerrada a Lloret de Mar.  Va a càrrec de la Fundació […]

Ser pare o mare no és fàcil. De fet, no hi ha cap llibre o manual que expliqui els secrets per a ser un bon progenitor. Per tal de tenir pautes o trobar una solució a problemes comuns, avui es duu a terme una xerrada a Lloret de Mar.

 

Va a càrrec de la Fundació Aspronis, que assenyala que tot allò que relaciona família i educació interessa i preocupa a la vegada.

 

L'acte es presenta amb el títol ‘Fills, filles, pares: dificultats educatives en una societat consumista’. Tractarà d'orientar i aconsellar els pares que consideren que han de reestructurar els seus rols en el si de la família. La xerrada també s'adreça a professionals del sector de l'educació.

 

L'acte que Aspronis organitza avui a Lloret forma part d'un cicle de 3 conferències. La primera ja es va dur a terme a Blanes, la segona és aquest dimecres a la vila i la tercera es farà el proper 16 de juny, a Malgrat de Mar. Totes tenen en comú l'educació familiar.

 

La xerrada d'avui va a càrrec de Josep Moya, psiquiatre i psicoanalista. A partir de les 20 hores en el Casal de l'Obrera.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.