Un espectacle de circ obre aquest vespre el Lloret Outdoor Summer Festival, que aquest estiu comptarà amb una trentena de propostes.
La funció d’avui es titula Flou Papagayo i anirà a càrrec de la companyia catalana Mumusic Circus. Els protagonistes són tres personatges, amb caràcters sensibles i caòtics, que han d’emprendre junts un viatge delirant. La mànager, Daphné Malherbe, explica que el llenguatge corporal i la música són la base de l’espectacle.
La companyia està molt contenta de poder tornar a actuar després de l’aturada per la crisi del coronavirus, que ha perjudicat molt el sector cultural. L’espectacle fomenta la participació del públic, tot i que s’ha adaptat a les mesures de seguretat per evitar contagis.

Per a la companyia és molt important poder tornar a actuar, però també poder oferir cultura a la ciutadania perquè passi una bona estona i s’evadeixi en uns moments tan complicats com els que estem vivint.
L’espectacle Flou Papagayo va guanyar el premi Zirkòlika 2018 al millor espectacle de carrer i va estar nominat al 21è premi de la Crítica d’Arts Escèniques 2018, també en la categoria Arts de carrer, i nominat al premi Max 2019 en la categoria d’espectacle familiar. La funció a Lloret és avui dimarts, a les nou de la nit, a la Roca d’en Maig.
Pel que fa al Lloret Outdoor Summer Festival, comptarà una trentena de propostes per reactivar l’activitat cultural de la vila a l’aire lliure. El programa, que com hem dit comença avui, s’allargarà fins al 27 de setembre, celebració del Dia Mundial del Turisme. El cartell es pot consultar al web de Lloret Turisme.