El Puntet fa dues propostes ben diferents al llarg d’aquesta setmana. Una és veure el Barça en grans dimensions i l’altra, anar d’excursió a Port Aventura.
Totes les persones que no vulguin veure soles i a casa la final de la Copa del Rei de dimecres poden anar fins al Puntet de Fenals. Allà els espera una pantalla gegant i ganes de passar una bona estona gaudint del futbol. El tècnic de joventut de l'ajuntament, Carles Carbonell, explica que s'han de dur el sopar i que el Puntet aportarà una mica de pica-pica.
La cita amb la final Barça-Athletic de Bilbao és aquest dimecres, a partir de les 22 hores. Segons els organitzadors, s’espera un "bon ambient" en el Puntet situat a la plaça nova de Fenals.
L’equipament fa una proposta ben diferent per diumenge: una sortida a Port Aventura. L’excursió es duu a terme cada mes de maig des que el parc d’atraccions va obrir les portes. S’hi esperen famílies i colles de gent jove.
El preu és de 46 euros, que inclou el bus i l’entrada a Port Aventura. Els menors de 12 anys i majors de 65 anys paguen 39 euros, i als titulars del Carnet Jove els costa 35 euros.
Els interessats s’han d’inscriure en el Puntet. L’excursió és aquest diumenge, 17 de maig, amb sortida a primera hora del matí de Lloret i tornada, a les 8 del vespre des del parc temàtic.
