21.9 C
Blanes

Gabriel Nolla i Kabil Karunanithi participen a l’Olimpíada de Biologia de Catalunya

Cap dels dos alumnes del Rocagrossa va guanyar, però van rebre un diploma i diferents obsequis i, a més, estan molt contents de l’experiència.

En Gabriel i en Kabil a l'Olimpíada (Institut Rocagrossa)
En Gabriel i en Kabil a l'Olimpíada (Institut Rocagrossa)
Gabriel Nolla

Gabriel Nolla i Kabil Karunanithi, alumnes de segon del Batxillerat  Científic a l’institut Rocagrossa, han participat a l’Olimpíada de Biologia de Catalunya d’aquest any. Es va dur a terme el 4 de febrer a la Universitat de Girona.

L’esdeveniment fomenta l’estudi i el coneixement de la ciència i és una experiència molt enriquidora per als participants, segons en Gabriel Nolla.

“L’experiència va ser molt enriquidora: vam fer un examen d’unes 50 preguntes i després vam fer un recorregut pels laboratoris que hi havia a la facultat de ciències”

Gabriel Nolla

El que va trobar més interessant en Gabriel va ser poder visitar els laboratoris de la universitat i també la presentació que se’ls va fer, en què un alumne que havia fet el màster a Escòcia va explicar-los el seu treball.

Cap dels dos alumnes lloretencs van guanyar, però van rebre un diploma i diferents obsequis i, a més, estan molt contents de l’experiència.

“Ni jo ni el Kabil vam guanyar cap premi, però ens van donar coses útils que podem fer servir, com una llibreta o un carpesà”

Gabriel Nolla

Aquesta és la 13a edició de l’Olimpíada de Biologia de Catalunya. La fase teòrica es va fer en cinc seus diferents, entre les quals la de Girona, i d’aquí en van sortir 20 finalistes, que van fer la prova pràctica ahir a Barcelona.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.