Guitart Hotels ha tornat a obrir les portes després de mesos de tancament per la pandèmia. Ho fa amb una reorientació de la seva oferta, en què la gastronomia i les animacions infantils centren l’atractiu de l’establiment.
Amb un clar posicionament de turisme familiar, la cadena ha aprofitat l’aturada de l’activitat hotelera per reorientar la seva oferta i posicionar-se com a referents d’experiència familiar de la Costa Brava.

El Guitart Central Park Aqua Resort de Lloret de Mar, que compta amb 475 habitacions i quatre restaurants diferents, és l’establiment del grup que concentra més transformació.
A banda de la zona infantil i la variada oferta gastronòmica -amb un bufet internacional, un restaurant d’especialitats italianes, un espai de sopars temàtics infantils i un restaurant de carn a la brasa i cuina catalana-, l’hotel també disposa de zones per als amants de l’esport, tal com ha detallat la presidenta de la cadena, Cristina Cabañas.
“Durant tot aquest temps de pandèmia Guitart Hotels no ha parat, hem treballat per posicionar millor els nostres establiments”
Cristina Cabañas
L’hotel va obrir el dia 20 de maig i ja ha rebut els primers clients, tot i que està a l’expectativa per veure com evoluciona una temporada que es presenta amb molta incertesa, tot i que es preveu millor que la del 2020.
“És la temporada de la incertesa, sempre abans funcionàvem d’un any per l’altre, però ara tot depèn de l’últim moment i la valoració, més que mai, s’haurà de fer després de la temporada”
Cristina Cabañas
El que està clar, segons la responsable de Guitart Hotels, és que el turisme del futur apostarà, cada cop més, per la sostenibilitat, la seguretat i la singularitat. En aquest sentit, l’hotel Guitart Central Park Aqua Resort compta amb espais diferenciats i il·lustrats per Pilarín Bayès.

Cristina Cabañas ha ressaltat que compleixen totes les mesures anticovid necessàries per garantir la seguretat tant de la clientela com de la plantilla.