El club d'economia de Lloret ha decidit fer un reconeixement a totes aquelles persones que han apostat pel turisme lloretenc i que en el seu moment van decidir començar a crear negocis per atraure als visitants que volguessin allotjar-se a la vila.
Aquest reconeixement prendrà forma de monument i estarà ubicat a la Casa de la Cultura. L'obra consisteix en un arc en el qual es gravaran els fets que han tingut més rellevància en l'àmbit turístic de l'últim segle i s'hi podran anar gravant més esdeveniments importants relacionats amb l'activitat turística. Un dels membres del club d'economia, Santiago Ontañon, en parla.
Ontañon destaca que sense aquesta gent no hagués estat possible convertir Lloret de Mar en la destinació turística tal i com la coneixem avui dia. La història explica que la vila lloretenca va passar de ser un poble totalment pescador a una de les destinacions turístiques més rellevants de la costa mediterrània.
És el primer cop que el club d'economia de Lloret fa un acte de reconeixement d'aquest tipus, però, no descarten fer-ne més per rendir homenatge a totes aquelles persones que, d'una manera o altra, han fet possible que la principal activitat econòmica del poble segueixi endavant.
L'homenatge serà avui a les set de la tarda a la Casa de la Cultura, tothom que hi vulgui assistir està convidat. Santiago Ontañon ha fet una crida especial per a totes les persones que estan relacionades amb el món del turisme perquè assisteixin a l'acte.
