ICV – EUiA fa una crida a la població per elaborar el programa electoral

ICV – EUiA vol incloure les propostes de la població al seu programa electoral per a les municipals del maig. Amb aquest objectiu, ha organitzat unes jornades participatives, en què demanarà l'opinió dels veïns de Lloret. En total es faran tres sessions i en cadascuna es debatran cinc temes diferents. La primera serà aquest dissabte […]

ICV – EUiA vol incloure les propostes de la població al seu programa electoral per a les municipals del maig. Amb aquest objectiu, ha organitzat unes jornades participatives, en què demanarà l'opinió dels veïns de Lloret. En total es faran tres sessions i en cadascuna es debatran cinc temes diferents. La primera serà aquest dissabte a les sis de la tarda a l'antic sindicat i es posaran sobre la taula l’economia, el turisme, la joventut, les dones i els esports.

 

El coordinador de la coalició, Javier Rodríguez Pacios, remarca que “és la primera vegada que un partit polític obre les portes a la gent del carrer, sense necessitat que estigui en cap associació ni en cap club esportiu ni res per l’estil, perquè digui la seva en l’elaboració d’un programa electoral”. I afegeix: “Esperem que això només sigui l’inici i que la resta de les forces polítiques també comencin a treballar d’aquesta manera”.

 

El coordinador veu la iniciativa com una manera de treballar contra la desafecció política, tot i que culpa els partits grans del poc interès que té la ciutadania per la política. “Intentem posar el nostre gra de sorra per evitar la desafecció política, però qui té realment la responsabilitat d’aquesta desafecció són els partits grans, sobretot tres a Catalunya, el PP, el PSC i CiU, i no m’estranya que la gent estigui tipa dels polítics professionals, perquè diuen una cosa i després en fan una altra”, ha dit Pacios, que reconeix que cal fer veure als veïns que ICV – EUiA és una bona alternativa, ja que assegura que té una manera diferent de fer les coses.

 

Les propostes que es facin a les tres sessions, que es faran els tres propers dissabtes, es votaran en assemblea al febrer. El mateix dia que es voti la candidatura de Toni Garcia per a les eleccions del 22 de maig.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.