ICV-EUiA tanca el cicle de visites a barris aquest dissabte a les 11 del matí al Parc Infantil de Puigventós, conegut com a barri de la Càndida. Des que va començar la legislatura, la coalició ha visitat diferents indrets del municipi amb la voluntat d'acostar-se als veïns fora de campanya electoral i recollir les seves queixes.
El regidor d'ICV – EUiA, Toni Garcia, recorda que aquestes sortides les van programar en començar la legislatura. Garcia remarca que generalment, en època d'eleccions, els partits polítics es van desplaçant i fan arribar el seu missatge de manera sobtada.
Per això el regidor insisteix que és important parlar amb els veïns quan no hi ha eleccions per detectar els problemes, i així intentar solucionar-los a través de l'Ajuntament. ICV – EUiA recorda que, amb aquesta iniciativa, s'han resolt moltes de les demandes veïnals que ha fet arribar al Consistori. Recordem que l'última trobada va ser a la Plaça París, al centre de Lloret, i que les queixes principals, com una vorera aixecada o el tema dels robatoris, ja s'han revisat. Toni Garcia explica que, amb aquestes sortides, la coalició busca “un contacte progressiu i proper amb el ciutadà”.