Idiomes per a treballadors de comerços

L'Associació de Comerciants de Lloret de Mar prepara cursos d'idiomes per als treballadors del sector. Les classes, que seran intensives, es faran al llarg del mes de maig.  L'oferta s'adreça als empleats dels establiments, però no als empresaris autònoms. Els interessats podran triar entre anglès, francès, alemany i rus. El president de l'entitat, Francesc Alsina, […]

L'Associació de Comerciants de Lloret de Mar prepara cursos d'idiomes per als treballadors del sector. Les classes, que seran intensives, es faran al llarg del mes de maig.

 

L'oferta s'adreça als empleats dels establiments, però no als empresaris autònoms. Els interessats podran triar entre anglès, francès, alemany i rus. El president de l'entitat, Francesc Alsina, argumenta que són les llengües que parlen la majoria de visitants de vénen de vacances a la destinació. Afegeix que “el rus ha crescut últimament, a més són clients a qui els agrada que els parlin en el seu idioma”.

 

Els cursos d'idiomes es duen a terme a través de l'anomenada Formació Bonificada. El pagament va a càrrec de la Seguretat Social i cal el consentiment de l'empresari perquè els seus treballadors puguin fer les classes.

 

Es tracta d'una oferta programada just abans que comenci l'estiu. L'objectiu és que sigui “interessant” per poder atendre la clientela estrangera.

 

Seran cursos intensius. Tindran una durada de 20 hores, que es repartiran al llarg del mes de maig. Les classes es faran al migdia o a la nit, per tal de poder combinar-se amb l'horari de les botigues.

 

L'empresa que tramita aquests cursos passarà pels comerços de Lloret per tal de plantejar l'oferta als treballadors. Donarà prioritat als establiments associats.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.