Ja s’ha arribat al miler de voluntaris

Els jocs Special Olympics que s'organitzen a Lloret aquest octubre compten amb 1.000 voluntaris, l'objectiu marcat de bon principi. La xifra s'ha assolit aquest dimecres, el mateix dia en què les olimpíades especials s'ha presentat en públic a Barcelona.   L'acte ha servit per conèixer més xifres dels jocs, que són l'esdeveniment esportiu més important […]

Els jocs Special Olympics que s'organitzen a Lloret aquest octubre compten amb 1.000 voluntaris, l'objectiu marcat de bon principi. La xifra s'ha assolit aquest dimecres, el mateix dia en què les olimpíades especials s'ha presentat en públic a Barcelona.

 

L'acte ha servit per conèixer més xifres dels jocs, que són l'esdeveniment esportiu més important que se celebra a Catalunya dedicat a les persones amb alguna discapacitat intel·lectual. Aquesta edició, que és la vuitena, compta amb 2.200 esportistes, 440 entrenadors, 90 delegats i la col·laboració dels mil voluntaris.

 

Els atletes vindran de diferents llocs de l'estat, de països europeus, americans i africans. Catalunya és capdavantera en el tractament a esportistes amb discapacitats. El percentatge d'aquest col·lectiu que practica algun esport és el del 9%, situació similar només en algun lloc dels Estats Units, Bèlgica, Alemanya i Anglaterra.

 

A Lloret se celebra la vuitena edició dels jocs, després que hagin passat per Lleida, Igualada, Vilanova i la Geltrú, Barcelona, Granollers, Reus, Figueres i Badalona, que van ser els de l'any passat. A Lloret, però, és la primera vegada en què l'allotjament dels participants i les proves es troben en un mateix municipi. Els jocs tindran lloc de l'11 al 15 d'octubre.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.