26.6 C
Blanes

Jaume Dulsat creu que l’equip és el valor diferencial de la candidatura de CiU

A Dulsat i Albert Robert els segueixen Lluïsa Baltrons, Joan Gou, Mònica Cunill i Josep Lluís Llirinós. Ester Olivé i Romà Codina tanquen la llista.

Candidatura de CiU
Candidatura de CiU

Lluïsa Baltrons, Joan Gou, Mònica Cunill, Josep Lluís Llirinós, Jordi Sais, Mercè Serrano, Ronny Mordoh, Maria Antònia Batlle i Jordi Martínez són els components dels primers llocs de la llista que seguirà a Jaume Dulsat i Albert Robert a la candidatura de CiU per a les eleccions del maig. Una llista que s’ha presentat aquest dijous en un acte que ha aplegat prop de 600 persones al Palau de Congressos de l’hotel Evenia Olympic.

En el seu discurs, Jaume Dulsat va remarcar que el seu equip és el valor diferencial de la candidatura convergent. També va reiterar que el seu projecte es basa en la transparència, la proximitat i en involucrar-se en els problemes de la gent.

L’acte va comptar amb les intervencions de l’actual alcalde de Lloret, Romà Codina, i de l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont. A més a més, entre el públic hi havia l’exalcalde i actual diputat Xavier Crespo, els exregidors Laura Bertran i Ivan Tibau (actual Secretari General de l’Esport) i tots els regidors de CiU de l’actual equip de govern, a banda del diputat Pere Vila i el director del Patronat de Turisme de la Costa Brava, Ramon Ramos.

En la seva intervenció, Carles Puigdemont va destacar el concepte de renovació que proposa Jaume Dulsat a la seva campanya.

Romà Codina va aprofitar per fer balanç dels seus quatre anys com a alcalde i va remarcar la dificultat que ha suposat governar en “minoria absoluta”. A més a més, va agrair la feina feta pel seu equip i va recordar que Josep Valls i Xavier Crespo han hagut de fer front a unes acusacions de corrupció que considera injustes perquè encara no s’ha demostrat que siguin certes.

La llista de CiU, per ordre, és la següent: Jaume Dulsat, Albert Robert, Lluïsa Baltrons, Joan Gou, Mònica Cunill, Josep Lluís Llirinós, Jordi Sais, Mercè Serrano, Ronny Mordoh, Maria Antònia Batlle, Jordi Martínez, Àlex Lamelas, Cristina Fornaguera, Dani Canals, Anna Hereu, Jordi Capdevila, Vicky Serrano, Idoia Saracíbar, Àlex Margelí, Ester Olivé i Romà Codina.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.