Lluïsa Baltrons, Joan Gou, Mònica Cunill, Josep Lluís Llirinós, Jordi Sais, Mercè Serrano, Ronny Mordoh, Maria Antònia Batlle i Jordi Martínez són els components dels primers llocs de la llista que seguirà a Jaume Dulsat i Albert Robert a la candidatura de CiU per a les eleccions del maig. Una llista que s’ha presentat aquest dijous en un acte que ha aplegat prop de 600 persones al Palau de Congressos de l’hotel Evenia Olympic.
En el seu discurs, Jaume Dulsat va remarcar que el seu equip és el valor diferencial de la candidatura convergent. També va reiterar que el seu projecte es basa en la transparència, la proximitat i en involucrar-se en els problemes de la gent.
L’acte va comptar amb les intervencions de l’actual alcalde de Lloret, Romà Codina, i de l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont. A més a més, entre el públic hi havia l’exalcalde i actual diputat Xavier Crespo, els exregidors Laura Bertran i Ivan Tibau (actual Secretari General de l’Esport) i tots els regidors de CiU de l’actual equip de govern, a banda del diputat Pere Vila i el director del Patronat de Turisme de la Costa Brava, Ramon Ramos.
En la seva intervenció, Carles Puigdemont va destacar el concepte de renovació que proposa Jaume Dulsat a la seva campanya.
Romà Codina va aprofitar per fer balanç dels seus quatre anys com a alcalde i va remarcar la dificultat que ha suposat governar en “minoria absoluta”. A més a més, va agrair la feina feta pel seu equip i va recordar que Josep Valls i Xavier Crespo han hagut de fer front a unes acusacions de corrupció que considera injustes perquè encara no s’ha demostrat que siguin certes.
La llista de CiU, per ordre, és la següent: Jaume Dulsat, Albert Robert, Lluïsa Baltrons, Joan Gou, Mònica Cunill, Josep Lluís Llirinós, Jordi Sais, Mercè Serrano, Ronny Mordoh, Maria Antònia Batlle, Jordi Martínez, Àlex Lamelas, Cristina Fornaguera, Dani Canals, Anna Hereu, Jordi Capdevila, Vicky Serrano, Idoia Saracíbar, Àlex Margelí, Ester Olivé i Romà Codina.