La campanya electoral, a Nova Ràdio Lloret

Romà Codina, alcaldable per CiU, aconsegueix el compromís del conseller d’Interior, Felip Puig, de destinar més mossos d’esquadra a l’estiu a Lloret.  La demanda de més presència policial a la Riera i al centre prové dels veïns del Casc Antic, que el cap de llista ha volgut atendre en el primer cap de setmana de […]

Romà Codina, alcaldable per CiU, aconsegueix el compromís del conseller d’Interior, Felip Puig, de destinar més mossos d’esquadra a l’estiu a Lloret.

 

La demanda de més presència policial a la Riera i al centre prové dels veïns del Casc Antic, que el cap de llista ha volgut atendre en el primer cap de setmana de campanya. Codina va plantejar la demanda en un dinar amb entitats i empreses de divendres passat, on van assistir 150 persones. Allà va obtenir el compromís de Felip Puig, amb qui va concretar una reunió per a portar-ho a la pràctica.

 

Mentre el candidat va anunciar que l’aparcament subterrani a la primera línia de mar és una prioritat de cara el nou mandat, el conseller va explicar que venia a Lloret a “agrair la tasca feta a Xavier Crespo” al capdavant de l’alcaldia durant 8 anys i a “donar suport a Romà Codina”.

 

Toni García, número 1 de la llista d’ICV-EUIA, alerta que els actes amb menjar que organitzen les formacions en aquesta campanya “compren el vot del ciutadà”. Per això, fa una crida als veïns perquè no es deixin comprar i s’assegurin del missatge que hi ha darrera de cada àpat per part de les formacions.

 

El candidat d’ICV-EUiA va afegir que mantindrà l’austeritat en tota la campanya, al llarg dels actes fets aquest cap de setmana.

 

ERC critica que els regidors de l’equip de govern –de Promoció Econòmica i Urbanisme- van aprofitar els últims dies de la campanya electoral per donar-se “un bany d’oportunisme i populisme a la ràdio municipal”. El cap de llista d’ERC, Jordi Orobitg, fa referència al centre comercial de l’antiga plaça de braus, que no donarà els beneficis que assegura CiU.

 

No els agrada que, enlloc de portar a Lloret grans cadenes, l’Ajuntament no hagi promocionat el comerç de proximitat.

 

Ciutadans va ser ahir al carrer per donar a conèixer el seu programa electoral. La formació, que presenta candidatura a Lloret de Mar per primera vegada, va remarcar la seva voluntat d’acabar amb la majoria absoluta de CiU.

 

El candidat de Ciutadans, Pedro Lacoma, va reconèixer que els convergents van aconseguir els onze regidors de manera legal, però va insistir en què és “contraproduent” per al municipi.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.