L'Ajuntament ha retirat la llicència de la parada del mercat a l'empresa LLUPSA. El motiu és que la panificadora havia comès diferents irregularitats del contracte d'adjudicació, com ara tancar un període massa llarg de temps o no pagar al dia, entre altres coses. segons el regidor de comerç, Jordi Orobitg.
A més, fa uns mesos en un robatori es va trencar un vidre de la botiga i l'empresa no el va canviar, de manera que es donava una mala imatge del mercat. Segons Orobitg, l'única solució era retirar la llicència a la LLUPSA, ja que el reglament que regula el mercat és molt antic i la sanció econòmica que es podia aplicar era molt baixa davant de les greus infraccions comeses.
El regidor argumenta, a més, que el mercat municipal no es pot permetre tenir una parada tancada, i menys si es tracta d'un forn de pa.
L'Ajuntament tornarà a adjudicar la parada al més aviat possible. D'altra banda, el regidor de Comerç ha explicat que el 2014 es renovaran les concessions de les parades del mercat. En aquest sentit, Orobitg ha remarcat que els actuals concessionaris poden estar tranquils i, a més, ha afegit que tenen la voluntat d'impulsar accions promocionals per potenciar l'espai.
Declaracions de Jordi Orobitg.
