Arriba aquest diumenge la tradicional Marxa de les Platges del Xino-Xano. És ja la 39a edició d’una caminada que va néixer com a proposta de Lloret Turisme per commemorar el Dia Mundial del Turisme i que s’ha convertit en una de les més emblemàtiques de l’entitat.
Un dels membres de la penya, Carles Carbonell, explica que té diferents al·licients per ser tan especial i atraure tanta gent de Lloret, però també de fora. La convocatòria és a les vuit del matí a la plaça de la Vila, des d’on es porta els participants fins a Cala Canyelles en vaixell o autocar. Aleshores, comença un recorregut d’onze quilòmetres el més a prop de la costa possible fins arribar a Santa Cristina, on es fa una sardinada popular.

En total hi ha 1.500 places i en queden poques. Així que els interessats han d’espavilar-se a apuntar-se. Poden fer-ho de manera presencial al Puntet o bé a través de la pàgina web del Xino-Xano. El preu del dorsal és de set euros i inclou l’esmorzar i una samarreta, a banda del desplaçament fins a Canyelles i els avituallaments al llarg de la marxa.