La plataforma Aturem la C-32 ha anunciat que aquest dilluns presentarà a la Generalitat les al•legacions contra la prolongació de la C-32. Ha recollit més de 2.000 signatures.
Un centenar de persones es van concentrar ahir a la rotonda d’accés principal de Lloret de Mar per mostrar el rebuig davant el projecte de prolongació de l’autopista C-32.
Els manifestants -carregats amb pancartes, globus i creus de fusta- no van parar de cridar consignes en contra de l’ampliació de la carretera, tot criticant els perjudicis mediambientals que provocarà en el territori.
L’entitat organitzadora, la Plataforma Aturem la C-32, assenyala que l’acte volia ser un “cop de força” en plena campanya electoral i s’han qüestionat per què el conseller Vila no escolta el territori i fa marxa enrere. Ho subratlla un dels portaveus, Jordi Palaudelmàs.
L’acte de protesta –que en cap moment no va tallar el trànsit que hi havia entre l’avinguda Just Marlès i la carretera Vila de Blanes- va comptar amb el suport del PPC, la CUP, Lloret Unida, En Lloret sí, se puede i ICV-EUiA.