18.9 C
Blanes

La World Travel Market deixa bones sensacions

L'alcalde, Adrià Lamelas, assegura que han estat tres dies molt productius.

L'alcalde i el regidor de Turisme amb el cònsol del Regne Unit (Lloret Turisme)
L'alcalde i el regidor de Turisme amb el cònsol del Regne Unit (Lloret Turisme)
Adrià Lamelas

Els representants de Lloret han tornat amb bones sensacions de la World Travel Market, la fira internacional de turisme de Londres, que s’ha celebrat aquesta setmana i, com sempre, Lloret de Mar hi ha estat present.

Durant tres dies, de dilluns a dimecres, professionals del sector turístic d’arreu del món han participat en aquesta cita, que, segons l’alcalde, Adrià Lamelas, ha anat molt bé i afegeix que la presència de Lloret a la fira és molt important, atès el pes que té aquest mercat a la destinació.

“No oblidem que el del Regne Unit és un dels turismes més importants que venen a Lloret de Mar”

Adrià Lamelas
Representants de la destinació a la WTM (Lloret Turisme)
Representants de la destinació a la WTM (Lloret Turisme)

La fira de Londres sempre comença a marcar les tendències per a la propera temporada. En aquest sentit, l’alcalde creu que serà una bona temporada, però caldrà esperar a Fitur, a principis d’any, per acabar de definir les previsions. Tot i així, en treuen “una conclusió positiva”, fins i tot “poder més del previst” per alguns aspectes, com la inflació

“La temporada que ve es palpa bé, però acabarà de definir-se bé a Fitur”

Adrià Lamelas

La World Travel Market de Londres, que ha celebrat la 44a edició, es considera la fira més gran del món i es destina només al públic professional. Per això, Lloret de Mar, juntament amb la marca Costa Brava, sempre hi participa, dins de l’estand de Catalunya.

Així doncs, durant els tres dies, representants de la destinació han estat al centre de congressos i exposicions Excel London per fer reunions amb operadors, periodistes i agències de viatges, entre altres. A més s’han fet trobades institucionals amb el cònsol del Regne Unit a Catalunya, la directora general de turisme de Catalunya, el director de l’Agència Catalana de Turisme, la secretària de Turisme de l’estat o amb la resta de membres de l’Aliança de municipis turístics de sol i platja, entre altres.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.