L’acusat d’escanyar la dona a Lloret el 2020 s’enfronta a 14 anys i 9 mesos de presó

El judici dels fets començarà aquest divendres a l’Audiència de Girona i serà jutjat per un jurat popular.

El carrer de Lloret de Mar on va tenir lloc el crim el 8 de novembre de 2020 (Xavier Pi, ACN).

L’Audiència de Girona començarà aquest divendres el judici contra l’acusat d’escanyar la dona fins a matar-la el 8 de novembre de 2020 a Lloret de Mar. S’enfronta a 14 anys i 9 mesos de presó per un delicte d’homicidi, segons Diari de Girona.

El crim va tenir lloc cap a les nou de la nit en un apartament de l’avinguda de la Magnòlia on vivia el matrimoni. Segons assegura el fiscal del cas, Enrique Barata, ambdós van començar una discussió, durant la qual el processat va agafar pel coll la víctima i va escanyar-la durant uns minuts fins que va matar-la. Tot plegat va fer-ho «conscientment i aprofitant-se de la seva superioritat física», subratlla el fiscal, i afegeix que la víctima no va poder cridar ni demanar ajuda.

Després de l’homicidi, l’acusat va passar la nit al domicili, fins que l’endemà cap a les deu del matí va decidir entregar-se a la comissaria de la Policia Local, on va explicar amb gestos que havia matat la seva dona. Tant ell com la víctima eren belgues.

Un jurat popular s’encarregarà de jutjar el cas, està previst que la vista s’allargui des d’aquest divendres fins el proper dimarts.

Una persona encaputxada atraca amb una arma de foc la gasolinera Repsol del Rieral

Els Mossos d'Esquadra tenen una investigació oberta per identificar l'assaltant, que va marxar del lloc a peu.

Dues mascotes moren en l’incendi a un habitatge de Lloret de Mar

Un testimoni va alertar als Bombers de la sortida de fum negre d'un balcó

L’home de Lloret trobat en un contenidor va ser assassinat a trets

Era Mohamad Jawara i el seu cos va ser localitzat el passat 31 de juliol en una zona de contenidors, a la urbanització Lloret Blau.

Mor una turista menor d’edat en precipitar-se des d’un hotel de Lloret

Els Mossos d’Esquadra han avançat que no hi ha indicis de criminalitat ni es tracta d’un cas de l’anomenat balconing i  han obert una investigació per esclarir els fets.