Lloret de Mar acull des d’avui el Trofeu Mediterrani internacional de futbol base

Hi participen una 50a d'equips de Bèlgica, França, Itàlia, Argentina i Espanya.

Cristian Morán
Lloret de Mar acull des d’avui el Trofeu Mediterrani internacional de futbol base
00:00

Avui comença la 37a edició del Trofeu Mediterrani, un torneig de futbol que, com cada estiu, arriba de la mà de l’empresa Travel Sports, a Lloret de Mar. La cita, adreçada a tancar la temporada de futbol base, comptarà amb equips de procedències ben diverses.

En aquesta edició, hi haurà equips de Bèlgica, França, Itàlia, Argentina i Espanya, de diferents comunitats autònomes com Castella i Lleó o Castella i La Manxa. També hi haurà equips catalans.

En total, aquesta edició comptarà amb una cinquantena d’equips participants entre les categories Juvenil, Cadet, Infantil i Aleví, tant masculina com femenina, segons un dels organitzadors, Cristian Morán.

Els participants estaran allotjats en diferents hotels de la destinació. La competició comença aquest dimarts i s’allargarà fins al divendres a la tarda, amb la disputa de les finals. Els partits es jugaran en els tres camps de futbol de Lloret de Mar.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.