Es convoca la plaça del jutge de pau substitut a Lloret

El termini, que és obert, es tancarà el 8 de maig.

El Jutjat de Pau es troba situat a l'edifici de l'Antic Sindicat.

L’Ajuntament ha obert la convocatòria per trobar un nou jutge o jutgessa de pau substitut/a. L’actual titular del servei és Mireia Crespo que du a terme una tasca totalment vocacional, que consisteix en atendre el registre civil i emetre judicis de faltes. Aquesta figura compta amb una persona substituta, que es renova cada quatre anys i ara s’ha n’obert la convocatòria.

Per poder presentar-s’hi cal tenir la nacionalitat espanyola, ser major d’edat i no estar incurs en cap de les causes d’incapacitat que estableix la Llei Orgànica del Poder Judicial.

Per a més informació, es pot consultar l’apartat d’anuncis de la seu electrònica dins del web municipal. Un cop rebudes totes les sol·licituds, serà el ple qui designarà el nou jutge de pau substitut. El termini per presentar les propostes, que ja és obert, es tancarà el 8 de maig.

El tràmit es pot fer de manera presencial demanant cita prèvia a l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) o bé per internet a través de la seu electrònica de l’Ajuntament. En cas de dubte, truqueu al 872 220 646.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.