L’Ajuntament ha de pagar 310.000 euros a la constructora de la Casa de la Cultura

Tot i així, el regidor d’acció de govern, Jordi Sais, ha explicat que la sentència no és ferma i que l’Ajuntament l’ha recorregut.

Jordi Sais
L’Ajuntament ha de pagar 310.000 euros a la constructora de la Casa de la Cultura

00:00



L’Ajuntament ha de pagar 310.000 euros a l’empresa que va construir la Casa de la Cultura. La justícia ha donat la raó a Acciona, la companyia que va fer l’edifici entre els anys 2006 i 2011, que ha reclamat aquests diners en concepte d’interessos perquè se li van pagar amb retard les certificacions de demora de l’obra. Tot i així, el regidor d’acció de govern, Jordi Sais, ha explicat que la sentència no és ferma i que l’Ajuntament l’ha recorregut.

Sobre l’edifici de la Casa de la Cultura, Jordi Sais remarca que és un dels edificis públics de Lloret més utilitzats.

Per fer front a aquesta condemna, en la modificació de crèdit del passat mes de desembre, es va preveure una partida de diners per a pagar l’empresa. Cal afegir, però, que entre l’Ajuntament i Acciona hi ha un altre tema pendent als jutjats. I és que la Casa de la Cultura va costar finalment deu milions d’euros, dels vuit i mig que hi havia pressupostats inicialment.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.