L'avinguda del Rieral és un dels indrets de Lloret on cotxes i motos es dediquen a córrer, sense respectar els límits de velocitat. L'ajuntament hi ha instal·lat passos de vianants elevats i altres elements per frenar els vehicles. I el sistema funciona, ja que tant els cotxes com les motos han d'aturar la velocitat.
Per tant, ja no suposen un perill per als vianants que creuen l'avinguda i no generen tant de soroll. El regidor d'Obra Pública del consistori, Josep Teixidor, explica: “L’avinguda del Rieral és molt maca, però hi havia gent que l’utilitzava per córrer i a petició dels veïns hem dut a terme mesures contundents per evitar els excessos de velocitat”. Els tipus d'elements que ha instal·lat l'ajuntament són dos: les bandes sonores elevades i les anomenades "esquenes d'ase", que no són més que bandes sonores fetes d'asfalt que no generen soroll.
Un altre indret on han instal·lat aquests elements reductors de velocitat és el barri de Fenals, on els veïns també s'han queixat de la velocitat a què circulen cotxes i motos. Segons el regidor, aquest tipus de demanda no és nova a Lloret. El primer barri on es va instal·lar aquest sistema és a Can Sabata i va funcionar des del principi.