L’Antic Sindicat acull una exposició dels primers poblats a Catalunya

"Sedentaris, els primers poblats a Catalunya" és el nom de l'exposició que avui s'inaugura a l'antic sindicat i que es podrà visitar fins al 30 d'agost. La mostra tracta sobre una època de la Història de Catalunya, en què, com diu el títol, les persones van començar a tenir una casa fixa, és a dir, […]

"Sedentaris, els primers poblats a Catalunya" és el nom de l'exposició que avui s'inaugura a l'antic sindicat i que es podrà visitar fins al 30 d'agost. La mostra tracta sobre una època de la Història de Catalunya, en què, com diu el títol, les persones van començar a tenir una casa fixa, és a dir, a viure de manera sedentària.

 

Segons la regidora de Promoció Cultural, Maria Antònia Batlle, es tracta d'una exposició “molt dinàmica”. La mostra està destinada a totes les edats. L'horari de visites és de dimarts a diumenge al matí, de deu a una, i a la tarda, de cinc a deu de la nit. Però les persones interessades poden participar en una visita guiada dissabte a les sis o a les set de la tarda o bé diumenge al matí, a les onze o a les dotze. Per assistir-hi no cal cita prèvia, sinó simplement presentar-se una mica abans de l'hora de la visita.

 

La inauguració oficial serà aquest vespre, a les 8, a la mateixa sala d'exposicions. L'acte comptarà amb la presència de diversos representants de la Caixa, que és qui porta la mostra a Lloret a través de l'Obra Social. Entre ells hi haurà el comissari de l’exposició, Lluís Batista, que farà totes les explicacions necessàries sobre la mostra. Batlle convida a tothom a assistir-hi.

 

L'exposició "Sedentaris, els primers poblats a Catalunya", oberta a tot tipus de públic, es pot visitar al primer pis de l'Antic Sindicat fins al 30 d'agost. Cada dia excepte dilluns, que és tancat.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.