L’arribada massiva de turistes portuguesos genera queixes per part de veïns

Queixes de veïns pels sorolls que generen, a les nits, els 14.000 portuguesos que han vingut a passar una setmana de vacances a Lloret. El col·lectiu de joves fa pocs dies que és a la vila, però ha fet notar, i molt, la seva presència. I les primeres crítiques per part de ciutadans que no […]

Queixes de veïns pels sorolls que generen, a les nits, els 14.000 portuguesos que han vingut a passar una setmana de vacances a Lloret. El col·lectiu de joves fa pocs dies que és a la vila, però ha fet notar, i molt, la seva presència. I les primeres crítiques per part de ciutadans que no poden dormir, bàsicament del centre, han arribat a l'ajuntament.

 

Segons explica el regidor de seguretat ciutadana, Ignasi Riera, al consistori li ha faltat temps per reaccionar i ja s'ha reunit amb les agències de viatges responsables dels turistes portuguesos per demanar-los respecte pel descans dels veïns de Lloret.

 

A més de posar-se en contacte amb les agències de viatges i els guies, l'ajuntament ha editat fulletons en portuguès per informar els turistes què està permès i què no, pel que fa a les normes de convivència. Això s'acompanya de l'habitual dispositiu de seguretat, que compta aquests dies amb un reforç de dues patrulles dels mossos d'esquadra.

 

Per Ignasi Riera, l'arribada de 14.000 joves portuguesos a Lloret ha produït un impacte important, donat que es consideren els primers turistes massius de la temporada. Ha reconegut que han arribat queixes per part de ciutadans que viuen al centre i demana a la població que avisi la policia o l'ajuntament quan es produeixin sorolls, per poder detectar punts conflictius i millorar el dispositiu de seguretat.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.