L’Aurora repeteix el seu taller de Taitxí i n’amplia l’oferta amb un grup més

Les classes, que seran dirigides per Maidó Esquerrà, es faran al pavelló del Molí els dimarts o els dijous a dos quarts de sis de la tarda.

Classes de taitxí (Centro Vida)
Maite Rodríguez
L’Aurora repeteix el seu taller de Taitxí i n’amplia l’oferta amb un grup més
00:00

Després de l’èxit de l’any passat, l’Aurora repeteix el seu taller de Taitxí, i a més, hi afegeix un grup més.

Les classes seran impartides per Maidó Esquerrà i es faran al pavelló del Molí a dos quarts de sis de la tarda. Un grup les farà dimarts, mentre que l’altre hi anirà els dijous.

Maite Rodríguez, representant de l’Aurora explica que el que s’ensenya en aquest taller de Taitxí és la disciplina que practica la meditació en moviment, amb uns moviments lents i pausats.

«D’efectes favorables hi ha l’equilibri, la coordinació, la memòria, el control postural, la respiració. És una disciplina bastant completa i no és pas un exercici físic que requereixi massa esforç».

Maite Rodríguez

Un exercici, per tant, adaptable a qualsevol persona, més enllà de la seva condició física, i obert a tothom, sempre que no hi hagi, és clar, una prescripció mèdica que impedeixi realitzar algun exercici.

La pràctica es duu a terme a Lloret de Mar des de l’any passat. De fet, explica Rodríguez, el grup de l’edició passada, enguany repeteix. És per aquest motiu que han ampliat l’oferta.

«Hi havia moltíssima gent en llista d’espera, agrada molt i hi ha homes inscrits, és per homes i dones de qualsevol edat».

Maite Rodríguez

Per inscriure’s cal enviar un correu a auroralloret@gmail.com amb el número de telèfon. Probablement, expliquen, hauran de fer una llista d’espera a causa de la gran demanda. Un fet que valoren molt positivament.

«Les persones que venen troben un espai per desconnectar del dia a dia, sobretot lese dones, que sempre estem tant pendents dels altres, de vegades costa trobar un moment per cuidar-nos».

Maite Rodríguez

Per ara, a l’Aurora compten amb taller de dansa i de Taitxí, no descarten, però, afegir alguna altra disciplina de cara a l’any vinent.

‘El problema final’, rodada a Lloret amb José Coronado, s’estrena aquest divendres a Netflix

Els Jardins de Santa Clotilde, la casa dels marquesos i la platja de Sa Boadella són alguns dels escenaris destacats.

Núria Perea participa al concurs ‘Soc i seré’ de 3Cat, que s’estrena aquest dimecres

La lloretenca és una de les 100 aspirants del concurs, que posa a prova els coneixements sobre la nostra terra.

Albert Vinyals: «Com a empresa, un supermercat públic sortiria a pèrdues seguríssim»

Segons l'expert en psicologia del consum, la iniciativa que proposa l'alcalde de Nova York arran de l'encariment de la cistella, a Catalunya no seria prou realista.

Can Borrell celebra els 55 anys de vida amb una ‘mojitada’ especial aquest divendres

La Baba va obrir Can Borrell el 1971 i l'establiment segueix amb la mateixa essència i destinat, sobretot, a la gent del poble.