Les flors i la imaginació envaeixen les Alegries

Una 30a de creacions es van presentar al concurs de flors i de plantes, que es va organitzar ahir diumenge al paratge de les Alegries. Una xifra lleugerament inferior a la d'altres anys, amb què es va decorar l'interior de l'ermita. De fet, hi havia ornamentació per tot arreu, en motiu de la Festa de […]

Una 30a de creacions es van presentar al concurs de flors i de plantes, que es va organitzar ahir diumenge al paratge de les Alegries. Una xifra lleugerament inferior a la d'altres anys, amb què es va decorar l'interior de l'ermita. De fet, hi havia ornamentació per tot arreu, en motiu de la Festa de les Flors, que va comptar, a més del concurs, amb la col·laboració de vint entitats i de veïns a nivell particular.

 

Cadascú es va encarregar d'adornar un racó en concret i, a través d'un díptic, es podia seguir el recorregut dels muntatges. El Veïnat de les Alegries, encarregat de la festa, explica que estan molt satisfets de comptar amb col·laboració externa.

 

Els lloretencs van gaudir diumenge d'una diada a l'aire lliure, a les Alegries. El matí es va despertar ennuvolat, però després el cel va ser serè i va permetre dur a terme tot tipus d'activitats, al voltant del concurs de flors, com sardanes, tallers, sortejos i àpats populars. No van tenir tanta sort el dia abans.

 

Dissabte s'havia d'organitzar la Nit de les Flors, amb concerts per als joves i representacions teatrals. Però la pluja va obligar a suspendre les actuacions previstes. Era la novetat d'aquest 2011, organitzada per la secció jove del Veïnat de les Alegries.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.