Canvis en les línies de transport urbà. Les novetats afecten, sobretot, l’L12 i L13, que recuperen la freqüència cada mitja hora.
La primera, uneix la terminal amb el Barri dels Pescadors, la urbanització Lloret de Dalt i l’Ajuntament, mentre que la segona, passa pel Molí i el Rieral i dona servei als dos centres d’atenció primària del municipi.
En els dos casos, tornaran a cobrir el recorregut cada 30 minuts durant la major part del dia, tal com es feia abans de la pandèmia. Ho ha confirmat el regidor de Mobilitat, Cristian Fernández.
“Volem reprendre moltes de les línies que havien estat suprimides en les seves expedicions durant l’època pandèmica, quan la mobilitat s’havia reduït dràsticament”
Cristian Fernández
Una altra novetat és que es mantindrà durant l’estiu el pas per la urbanització de la Font de Sant Llorenç de la Línia 3, que va fins a Cala Canyelles.
“L’Entitat de Conservació de la Font de Sant Llorenç ens va demanar ampliar el recorregut de la L3, que va fins a Canyelles, perquè passés per aquesta urbanització”
Cristian Fernández
Les modificacions es van aprovar la setmana passada, a la Junta de Govern Local, i ja són vigents.