La Generalitat millorarà l’accés a la urbanització Els Pinars, a la C-63

Les obres, que començaran a la tardor, es liciten per 600.000 euros.

Jaume Dulsat
La Generalitat millorarà l’accés a la urbanització Els Pinars, a la C-63
00:00

Per fi, després de molt temps reclamant-ho, es millorarà l’accés a la urbanització Els Pinars.

El Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori ha iniciat el procés de licitació de les obres per a la millora de la seguretat viària en aquest accés de la carretera C-63, que uneix Lloret i Vidreres.

Entrada als Pinars.
L’entrada dels Pinars, més propera a Lloret de Mar.

Una bona notícia que l’alcalde, Jaume Dulsat, valora de manera molt positiva.

“La C-63 és una carretera amb una alta sinistralitat, on tots els girs a l’esquerra haurien d’estar prohibits, perquè són altament perillosos, i necessitem anar millorant tots els accessos que té la carretera”

Jaume Dulsat

Les obres es preveu que comencin un cop acabada la temporada turística, cap a la tardor. L’alcalde espera que s’allarguin menys de mig any i confia en què els treballs tindran poca afectació en el trànsit.

Accés a la urbanització dels Pinars.
Accés a la urbanització dels Pinars, un indret on hi solen haver accidents de trànsit.

Els treballs, que aniran a càrrec de la Generalitat, es liciten per un import de 600.000 euros.

«Volem demostrar que el passeig té un altre ús molt diferent al del dia a dia»

El regidor de Mobilitat, Joan Escalona, fa una valoració molt positiva de les activitats que s'han fet amb motiu de la Setmana de la Mobilitat Sostenible.

Lloret ampliarà les llicències de taxi durant els mesos de temporada alta

L'Ajuntament i el Gremi de Taxistes treballen perquè la mesura sigui una realitat a partir de l'estiu vinent.

Lloret de Mar registra més distintius de zona verda aquest 2026 que els anys anteriors

Fins al setembre, la xifra supera les 13.000 activacions, que són més del total assolit el 2025.

Rock per Xics actuarà aquest diumenge a Lloret en el marc de la Setmana de la Mobilitat

El concert serà a les cinc de la tarda al passeig marítim, que durant tota la jornada estarà tallat al trànsit.