L’expropiació dels terrenys de la piscina es rebaixa als 3 milions d’euros

L'Ajuntament pagarà tres milions d'euros per a expropiar la finca de Can Pujadas, on s'ha començat a construir la piscina municipal coberta.  Arran d'un desacord amb la propietat, el cas va anar a parar als tribunals. Els amos demanaven més de quatre milions, però finalment la quantitat queda fixada en 3, dels quals el consistori […]

L'Ajuntament pagarà tres milions d'euros per a expropiar la finca de Can Pujadas, on s'ha començat a construir la piscina municipal coberta.

 

Arran d'un desacord amb la propietat, el cas va anar a parar als tribunals. Els amos demanaven més de quatre milions, però finalment la quantitat queda fixada en 3, dels quals el consistori n'ha pagat més de la meitat (1,8 milions) a compte.

 

Josep Valls (CiU), regidor d'Hisenda, afirma que “per a nosaltres no hi ha cap sobrecost, s’ha arribat a un preu just a través de dos recursos” i conclou que “l’Ajuntament ha defensat els seus interessos”.

 

El cost de l'expropiació es va donar a conèixer en el ple de dilluns, on l'oposició es va queixar de les “males negociacions” que s'han fet amb els propietaris de Can Pujadas, seu de la futura piscina coberta.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.