Un any més, l’institut-escola de Lloret promou l’esport i la vida saludable entre els seus alumnes. Com a commemoració del Dia Mundial de l’Activitat Física, aquest divendres al matí farà curses d’entre 100 i 1.200 metres pels entorns del centre. Hi participaran unes 700 persones, entre els alumnes de P3 fins a secundària, els pares i mares i els docents.
Segons el coordinador pedagògic, Joan De Domingo, els beneficis són diversos; a més, creu que és important impulsar activitats com aquesta per fomentar la pràctica de l’activitat física, tot i que reconeix que aquí Lloret els infants i joves solen ser força actius en la pràctica d’esport. La jornada també fomenta l’escalfament abans de fer activitat física.
Hi haurà premis per als tres primers classificats, tant en categoria masculina com femenina, i diplomes per a tots els participants.
Si demà al matí fes mal temps, la cursa s’hauria de suspendre i els alumnes farien classe amb normalitat.