Lloret ha estat present aquesta setmana a la fira Eventoday de Madrid, que es considera la més important per al sector dels esdeveniments corporatius. Amb la creació del Lloret Convention Bureau, i l'adhesió a l'Spain Convention Bureau, Lloret ha demostrat la seva aposta per aquest tipus de turisme.
Segons el gerent de Lloret Turisme, Maurici Carbó, en aquest àmbit cal ser creatiu, ja que és el que busquen els clients. “Les agències d’esdeveniments, el que busquen sempre és que el seu client, sigui empresa o institució, pugui presentar el seu producte sempre de manera diferent, és un complement més a totes les eines de comunicació, com pot ser la publicitat, i els esdeveniments són una eina que cada vegada estan guanyant més pes com a eines de comunicar”, explica Carbó. En aquest sentit, Lloret va innovar amb un personatge disfressat de mariner que “anava per tota la fira repartint petits vaixells de paper on a dins hi havia premis i si la gent volia entrar en el sorteig d’aquests premis a Lloret havia de passar per l’estand”. Segons Carbó, “aquesta promoció va crear una molt bona dinàmica”.
El gerent de Lloret Turisme ha explicat que el turisme d'esdeveniments corporatius també nota la crisi econòmica i, per tant, cal buscar noves fórmules de comunicació que cridin l'atenció. Aquesta ha estat la segona vegada que Lloret participa a l'anomenat Eventoday de Madrid.
