Lloret és la seu d’una trobada amb més de 200 amants de les motos Suzuki

La desena edició de l’European Intruder Convention concentra a Lloret 150 motocicletes.

Participants de l'European Intruder Convention

Celes Molina
Lloret és la seu d’una trobada amb més de 200 amants de les motos Suzuki

00:00



Des d’aquest divendres, Lloret de Mar acull la desena edició de l’European Intruder Convention. Es tracta d’una trobada que reunirà més de 200 amants de les motos de la marca Suzuki, concretament del model Intruder. La previsió és que s’hi concentrin 150 motocicletes.

Els participants, vinguts d’arreu d’Europa, s’allotjaran a l’Hotel Don Juan al llarg d’aquest cap de setmana. La cita servirà per intercanviar experiències i decidir la seu de la següent edició. A més, han preparat una sortida fins a Tossa de Mar. El secretari d’Intruder Owner Club Spain, Celes Molina, assenyala que han escollit Lloret perquè «és un lloc ideal i té un bon clima».

Molina també exposa que les motos Suzuki, del model Intruder, «són molt fiables i molt atractives en totes les seves versions».

La desena edició de l’European Intruder Convention ha començat aquest divendres i s’allargarà fins al diumenge.

Concerts corals a l’església amb motiu del 15è Festival Internacional Cançó Mediterrània

Es poden gaudir avui durant tot el dia gratuïtament i divendres a la tarda hi haurà actuacions a la Roca d'en Maig.

Laia Vilaseca, Pedro Martí, Josan Morteiro i molts altres escriptors de renom, a Lloret Negre

Ells i la resta de finalistes participaran en taules rodones avui i demà; l'entrega de premis serà demà a la tarda al Casal de l'Obrera.

Lloret es prepara per a una nova edició del Drone Festival, l’11 i 12 de setembre

Cada dia s'oferirà un espectacle diferent, inspirats en les tradicions catalanes i en el mar Mediterrani.

Jocs de falda per iniciar els més petits en el camí de la lectura

La biblioteca organitza un tastet d'aquests jocs, aquest dijous al matí, per a infants de 0 a 18 mesos.