24.4 C
Blanes

El Formula Weekend, que arriba aquest cap de setmana, es farà a l’aparcament de Sa Caleta

Prèviament, divendres se celebrarà la Lloret Night Shopping, seguint la mateixa línia que els últims anys.

Lloret Formula Weekend
Lloret Formula Weekend
Jordi Orobitg

El centre neuràlgic del Lloret Formula Weekend passarà a ser l’aparcament de Sa Caleta. Ho ha avançat el regidor de Promoció Econòmica, Jordi Orobitg, que assegura que el canvi d’ubicació aportarà molts beneficis.

El Lloret Formula Weekend, un cap de setmana dedicat als amants del motor amb motiu del Gran Premi de Formula 1 a Catalunya, arriba aquest cap de setmana com un esdeveniment consolidat i de referència, que aporta molts beneficis econòmics a Lloret.

Hi haurà els elements habituals: el ‘motor show’, la conducció i exposició de vehicles esportius espectaculars, o bé la possibilitat de pilotar un Kart en un circuit dissenyat per experts, entre d’altres.

L’obertura del Lloret Formula Weekend el dóna, cada any, la Night Shopping, una nit dedicada al comerç en què les botigues poden tenir obert fins més enllà de mitjanit, amb ofertes especials. A més, hi ha actuacions musicals, passarel•les de moda, demostracions de ball, degustacions gastronòmiques i un espai infantil, entre altres coses. El regidor ha apuntat que l’esdeveniment segueix la mateixa línia que els últims anys.

Totes les activitats de la Lloret Night Shopping es faran al centre del municipi.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.
Article anterior
Article següent