26.6 C
Blanes

Lloret, primera parada del blogtrip anomenat InCostaBrava

És una acció de comunicació en què quatre bloguers de referència internacional visitaran diferents pobles de la Costa Brava.

Jardins de Santa Clotilde
Jardins de Santa Clotilde

Lloret de Mar ha estat la primera parada del blogtrip anomenat InCostaBrava. Es tracta d’una acció de comunicació organitzada pel Patronat de Turisme, en la qual quatre bloguers de referència internacional visitaran diferents pobles de la Costa Brava fins al proper dissabte, 12 de setembre.

Durant l’estada s’han programat diferents visites i experiències perquè coneguin l’oferta turística de la zona. L’objectiu és posicionar la marca Costa Brava a les xarxes. En el cas de la nostra destinació, els bloguers van visitar atractius culturals com els Jardins de Santa Clotilde i Sant Pere del Bosc. També van fer una excursió en vaixell per conèixer i gravar imatges de les platges i el paisatge de la Costa Brava Sud.

D’altra banda, aquesta setmana el municipi també rebrà la visita d’un periodista del diari Irish Daily Mail que, junt amb la seva família, vindrà a conèixer l’oferta de la ciutat per a aquest segment de públic. El programa inclou activitats lúdiques a diferents establiments, així com visites per conèixer el patrimoni cultural de la vila.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.