Lloret, probable seu d’una fira de congressos

L'estada a Fitur, la fira de turisme que s'està duent a terme a Madrid, ja ha donat els seus primers fruits. Tot indica que Lloret serà aquest estiu la seu d'un certamen especialitzat en el turisme empresarial.  Ho ha dit el regidor de promoció econòmica, Francesc Oliva, que ha afegit que l’objectiu és “situar Lloret […]

L'estada a Fitur, la fira de turisme que s'està duent a terme a Madrid, ja ha donat els seus primers fruits. Tot indica que Lloret serà aquest estiu la seu d'un certamen especialitzat en el turisme empresarial.

 

Ho ha dit el regidor de promoció econòmica, Francesc Oliva, que ha afegit que l’objectiu és “situar Lloret en el mapa de congressos i esdeveniments”. De moment, és una “proposta” que ha de rebre el vist-i-plau des de Lloret, però “sembla que tirarà endavant”.

 

Cal tenir en compte que l'oferta existent en la destinació per acollir turisme empresarial augmentarà aviat. En el termini d'un any han d'obrir portes el casino i el teatre, dos equipaments aptes per a congressos i grans esdeveniments. En aquesta oferta cal sumar-hi les sales que presenten els hotels, per tal d'atraure un tipus de visitant que ve en temporada baixa i presenta un nivell adquisitiu elevat.

 

Tot plegat es promociona a Madrid. En una sola jornada de treball, es van dur a terme una trentena de reunions amb operadors, amb empreses especialitzades en organitzar estades. Aquest tipus d’oferta la gestiona un organisme públic i privat de recent creació, el Lloret Convention Bureau.

 

És la primera vegada que visita Fitur, on ha presentat l’oferta de turisme empresarial de la vila i l’ha complementada amb activitats i tradicions pròpies de la vila. Com, per exemple, la tirada a l'art.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.