25 C
Blanes

Lloret s’adhereix a la xarxa European Cities Marketing

L'Ajuntament creu que l'adhesió aportarà beneficis perquè es coneixerà el funcionament d’altres destinacions i, a més, hi haurà l’opció d’acollir esdeveniments que altres poblacions més grans no poden acollir.

Pàgina Web
Pàgina Web
Jordi Orobitg

Lloret s’ha adherit a l’European Cities Marketing, una xarxa sense ànim de lucre, que compta amb les principals ciutats europees per fomentar l’intercanvi de coneixements i la millora de les pràctiques en els àmbits de gestió, promoció i comercialització turística. I es basa, sobretot, en el turisme de negocis i congressos.

El regidor de Turisme, Jordi Orobitg, creu que aquesta adhesió aportarà beneficis perquè es coneixerà el funcionament d’altres destinacions i, a més, hi haurà l’opció d’acollir esdeveniments que altres poblacions més grans no poden acollir.

L’adhesió a l’European Cities Marketing té un cost de 3.000 euros anuals. Una quantitat baixa, segons el regidor, que recorda que pertànyer a l’Spain Convention Bureau era més car i aportava menys beneficis.

A banda de Lloret, a Catalunya també forma part de la xarxa Sitges i està fent els tràmits Salou.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.