L’oposició reclama claredat sobre Can Juncadella

L'oposició en bloc de Lloret de Mar exigeix informació i transparència sobre la finca de Can Juncadella. Un paratge costaner, de propietat privada però preservat de la construcció en el qual sospiten que s'hi duen a terme obres il·legals.  Per aquest motiu, PSC, ICV, el Grup Independent de Lloret (GRILL) i ERC s'han unit per […]

L'oposició en bloc de Lloret de Mar exigeix informació i transparència sobre la finca de Can Juncadella. Un paratge costaner, de propietat privada però preservat de la construcció en el qual sospiten que s'hi duen a terme obres il·legals.

 

Per aquest motiu, PSC, ICV, el Grup Independent de Lloret (GRILL) i ERC s'han unit per a reclamar a l'Ajuntament una inspecció a Can Juncadella. Afirmen que via satèlit han vist a la finca edificis nous i algun camí més ample del previst. Recordem que els amos van fer tancar el camí de ronda, que és de titularitat pública, un fet que consideren totalment irregular.

 

Eduard Coloma, portaveu dels republicans, demana "claredat sobre aquesta finca, sobre la qual hi ha pressió per part de l'interès públic des de fa molt de temps".

 

En els mateixos termes s'expressa ICV-EUiA. Toni Garcia demana més control i assegura que "ara és perillós no vigilar-los d'ençà que van tancar el camí,  no hi ha cap projecte i Medi Ambient desconeix les obres".

 

Des del Grup Independent de Lloret (GRILL) expliquen que han vist noves construccions a la finca i que volen saber si s'ajusten a la legal·litat, en estar fetes en sòl no urbanitzable. Joaquim Teixidor ha afirmat que "mitjançant l'institut cartogràfic de Catalunya s'ha detectat que hi ha algun camí més ample i sembla que hi ha edificis que abans no hi eren".

 

EL PSC de Lloret destaca el fet que els 4 grups de l'oposició s'hagin unit per a demanar explicacions sobre Can Juncadella, un espai costaner i privilegiat. Lluïsa Parrilla ha declarat que "la unió fa la força i si ens unim tots els grups l'ajuntament es veurà obligat a donar-nos aquesta informació". 

 

Les 4 formacions que no formen part del govern local reclamen que els tècnics de l'Ajuntament inspeccionin Can Juncadella per a comprovar si les obres fetes són legals. Esperen després l'informe corresponent.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.